Punkty nieodpłatnych porad mieszczą się w lokalu dostępnym dla osób niepełnosprawnych.

  • Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    Starostwo Powiatowe w Łukowie (pok. 215)
    ul. Piłsudskiego 17
    21-400 Łuków
    tel. 25 798 22 03 wew. 150
    e-mail: spiszcz@starostwolukow.pl
  • Obsługa interesantów: 
    poniedziałek w godz. 8.30 – 13.30
    wtorek w godz. 10.00 – 15.00
    środa w godz. 08.30 – 13.30
    czwartek w godz. 10.00 – 15.00
    piątek w godz. 8.30 – 13.30

  • INFOLINIA KONSUMENCKA:
    tel. 801 440 220
    czynna: poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 18.00
    Konsumenckie Centrum E-porad” odpowiedzi udzielane są drogą elektroniczną na adres e-mail: porady@dlakonsumentow.pl

  • Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Lublinie
    ul. Tomasza Zana 38 c
    20-601 Lublin
    tel. 81 528-07-47
    e-mail: sekretariat@ihlublin.pl
  • Przyjęcia interesantów: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7.00 – 14.00
    wtorek w godz. 8.00 – 15.30

  • Delegatura Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Białej Podlaskiej
    ul. Brzeska 41
    21-500 Biała Podlaska
    tel. 83 343 25 35
    e-mail: ihbiala@ihlublin.pl

  • Jednostka terenowa Federacji Konsumentów w Lublinie
    ul. Lotnicza 3 (2 piętro)
    20-32 Lublin
    tel. 81 728 51 39
    e-mail: lublin@federacja-konsumentow.org.pl
  • Przyjęcia interesantów: poniedziałek, wtorek, czwartek w godz. 8.00 – 18.00

SPECJALISTYCZNE PORADY KONSUMENCKIE:

  • Centrum Informacji Konsumenckiej przy Urzędzie Komunikacji Elektronicznej – porady dla konsumentów w zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych udzielane są od poniedziałku do piątku w godz. od 8.15 16.15, pod numerem tel. 48 223304000.
  • Punkt Informacyjny dla Odbiorców Energii i Paliw Gazowych  – porady w sprawach spornych na linii konsumentprzedsiębiorstwo energetyczne (dostawca paliw gazowych i energii) można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 15.00,  pod numerem 22 244 26 36.
  • Rzecznik Praw Pasażera przy Prezesie Urzędu Transportu Kolejowego – porady związane z podróżami kolejowymi i sporem z przewoźnikiem
    INFOLINIA: 801 044 080 (dla tel. stacj.)
    22 460 40 80 (dla tel. kom.)
    Czynna: 
    poniedziałek –  piątek w godz. 8.15 – 16.15, e-mail: pasazer@utk.gov.pl

  • Rzecznik Finansowy 
    ul. Nowogrodzka 47A
    00-695 Warszawa
    tel. 22 333 73 26; 22 333 73 27
    fax. 22 333 73 29
    e-mail: biuro@rf.gov.pl
    www.rf.gov.pl
    poniedziałek – piątek: 9.00-16.00
  • Dyżury telefoniczne ekspertów:
    • 22 333 73 28 – ubezpieczenia gospodarcze (komunikacyjne; na życie; NNW; domów; mieszkań, kredytów; małych i średnich przedsiębiorstw; rolnych)
      poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 18.00
    • 22 333 73 26 lub 22 333 73 27 OFE; Pracownicze Programy Emerytalne; indywidualne konta emerytalne
      poniedziałek – piątek w godz. 11.00 – 15.00
    • 22 333 73 25 banki i inne podmioty rynku kapitałowego
      poniedziałek – piątek w godz. 8.00 – 16.00