W związku z wzrastającą liczbą zachorowań spowodowanych koronawirusem COVID-19, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin informujemy, iż z dniem 13 marca 2020 do odwołania ulegają zmianie zasady załatwienia interesantów w Wydziale Komunikacji Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego w Łukowie.
W sprawach dotyczących rejestracji pojazdów oraz praw jazdy wymagających wizyty w naszym Urzędzie przyjmowani będą wyłącznie interesanci, którzy dokonali rezerwacji wizyty poprzez Internetową Rejestrację Kolejki (https://kolejka.powiatlukowski.pl/).
Nie będzie możliwości pobrania biletu w biletomacie znajdującym się przy Wydziale Komunikacji Dróg i Transportu.
Jednocześnie informujemy, iż sprawy nie wymagające wizyty w Urzędzie (zgłoszenie sprzedaży/ nabycia pojazdu, wydanie zaświadczenia) mogą być załatwiane poprzez wysłanie wniosku wraz z załącznikami pocztą, ePUAP-em lub składane bezpośrednio w Punkcie obsługi przy Kancelarii podawczej. (wnioski do pobrania z naszej strony internetowej).
Wszelkie wątpliwości i pytania można zgłaszać telefonicznie (tel. 25 798 2203 w. 261-269) lub poprzez pocztę elektroniczną (k@starostwolukow.pl).